Ko es iemācījos Grant Cardone 10X Growth Conference 2 ASV, Las Vegas

10x Growth Conference Logo 2Jā. Eksistē arī pārdošanas konferences, kur 3 dienu garumā pasaulē pazīstami speciālisti runā par pārdošanas, ekomercijas, mārketinga un motivācijas tēmām. Uz konferenci devos ar mērķi vērot, mācīties un apgūt amerikāņu pārdošanas stilu, kas ir izteikti “agresīvāks” par pārdošanas stilu Eiropā. Daļu no šīs pieredzes plānoju vienkāršotā, tirgum adaptētā formā iekļaut arī savās apmācībās un konsultācijās pieredzējušām pārdošanas komandām.

10x Growth Conference Grant Cardone (2)Amerikā visnotaļ pazīstamais nekustamo īpašumu investors Grant Cardone jau otro gadu organizēja pasākumu uzņēmējiem un pārdošanas speciālistiem: 10X Growth Conference.

Konferencē starp runātājiem bija arī tādi cilvēki kā: Grant Cardone (uzņēmējs, investors), Elena Cardone (Agrāk aktrise, tagad Grant Cardone sieva un konferences patiešā organizatore. Stāstīja par to kā patiesībā ir dzīvot kopā ar iedomīgo Grant Cardone),10x Growth Conference Russell Brunson

Russell Brunson (ClickFunnels dibinātās), Michael Burt (Biznesa trenneris), Ezra Firestone (Tiešsaistes apmācības), Andy Frisella, Tim Groover (kurš savā prezentācijā kādas 100 reizes pateica vārdu “f**k”), Lori Harder, Lewis Howes, Naveen Jain (Sapņo nokļūt uz mēness vēl pirms Elon Musk),ia-116-1 Daymond John (viens no investoriem šovā “Shark Tank”),  Kerri Kasem (ar aizkustinošu stāstu, kā cīnījās par tiesībām redzēt savu tēvu), Brad Lea (Virtuālās apmācības platformas īpašnieks), Tai Lopez (Uzņēmējs un investors, stāstīja par savu slaveno video no garāžas un to kā izveidoja MentorBox), Ed Mylett, Hank Norman (Godīgi, bija sajūta, ka viņš bija uz kaut kādām tabletēm, slavenību veidotājs),  Forbes Ryley (TV zvaigzne), Anik Singal, Tim Storey (Life coach, bet nedaudz ar “putniem”. Neko īsti nevarēju saprast, bet tauta bija stāvā sajūsmā), Jordan Zimmerman (reklāmas aģentūras īpašnieks, kurš stāstīja par aģentūras izveidošanu un reklāmu), ia-167-1 Rody Chong (vijoles virtuozs, kurš stāstīja par savu ceļu uz atzinību un slavu). Kā izklaides zvaigzne pirmās dienas beigās bija Flo Rida reperis ar savu performanci.

Protams pilnīgi neatņemama sastāvdaļa konferencē ir amerikāniskais vēriens, šovs un pilnīgi nepārtraukta pārdošana – dažādi risinājumi, apmācību programmas, konsultācijas, investīcijas. Mums, dažiem eiropiešiem, tas noteikti bija daudz par daudz kā apēst 2 kilogramus šokolādes vienā piegājienā.

Iedomājieties 9000 cilvēku (pārdevēju) auditorija arēnā (Apmēram kā Arēna Rīga) pilna līdz pēdējai vietai, kas trako par katru slavenību, kura nāk priekšā un lec kājās par katru pateikto vairāk vai mazāk gudro domu.

10x Growth Conference Grant Cardone Elena CardonePamata ziņojums – tev ir jābūt veiksmīgam, izcilam, bagātam un noteikti to jādemonstrē citiem. Ar pieticību īsti neviens neizcēlās. Attiecīgi tādi elementi kā 30tūkstošus vērti aksesuāri, ar gumiju apsiets 100 dolāru naudas rullis rokās prezentētājam, lielīšanās ar personīgajām lidmašīnām, lepnām savrupmājām pavisam blakus slavenībām, dārgiem auto un lieliem darījumiem un sasniegumiem bija pavisam normāla lieta. Ļoti svarīgi, ka apgrozies slavenību aprindās un atbrīvojies no “lūzeriem” savā tuvumā. Tā ir tāda kā veiksmes un turības formula ar ko sākt.

Ļoti daudz informācijas par to kā pārdot infoproduktus internetā, un cik noprotu, tad arī pieprasījums ir liels. Dažādas e-apmācības, videokursi, e-grāmatas, attālinātas apmācības ir ļoti liela sastāvdaļa slavenību ienākumu vairošanai. Ja esi slavens, tad tu vari savu vārdu piestiprināt jebkuram produktam un tirgot vagoniem.

10x Growth Conference Tai Lopez

Jā, personīgā zīmola nozīmei ir milzīga vērtība un arī tiek tērēti neticami līdzekļi. Piemēram, Tai Lopez atzina, ka pie viņa personīgā zīmola strādā 72 cilvēku komanda, kas gan pēdējā laikā ir samazināta uz pusi un tagad vien nedaudz virs 30 cilvēkiem.

Gandrīz visas prezentācijas bija veidotas perfekti pēc pārdošanas skripta – Stāsts, uzticības iegūšana, pieredzes demonstrēšana, sociālais pierādījums, vērtība, ieguvumi, produkts un aicinājums uz rīcību. Brīžiem pat bija tik acīmredzami, ka varēja jau uzminēt nākamos teikumus no prezentētājiem, kad tie devās “uzbrukumā” ar pārdošanas ziņojumiem. Līdzīgi kā obligāto programmu daiļslidošanā Olimpiskajās spēlēs, visi izpidīja ļoti profesionāli, ar pavisam nelielām un neprofesionālim nepamanāmām nepinībām.

10x Growth Conference VigantsKonferencē bija fantastiskas iespējas iepazīties un “pičot” dažādas idejas. Tur tas notiek viegli, atvērti un pat tiek sagaidīts no tevis, tādēļ tavam “elevator pitch” viennozīmīgi jābūt mega noslīpētam līdz 10 sekundēm vai mazāk. Laba sevis pieteikšana nozīmēja kopīgas brokastis vai pusdienas ar cilvēkiem, jaunām draudzībām un sadarbībām.

Neizpaliekoša ir pēckonferences uzsekošana (Follow-up). Praktiski visi cilvēki, kuriem es iedevu savu vizītkarti atsūtīja ļoti labi sagatavotus follow up e-pastus. Personīgus, pa tēmu, ar konkrētu atgādinājumu ko cilvēks man var palīdzēt un ko sagaida no manis. Nē, tie nav uzbāzīgi e-pasti, bet gan patiešām profesionāli follow up, no kuriem es varu vēl vairāk mācīties pat esot šeit Latvijā.

Ja tev ir pārdošanas komanda, kurai nepieciešams nokļūt nākamajā līmenī, raksti man vigants@usales.lv vai zvani +371 29129393 un vienosimies par tikšanos.

 

6 idejas pārdevēju motivēšanai

Gads ir sācies, balvas ir sadalītas, prēmijas iztērētas un (lielākoties) jaunie budžeti un mērķi saņemti. Viss lieliskais pārdošanas karuselis sākas no sākuma.

Daži no Jums skatās uz mērķiem un jūtas kā supervaroņi – apņēmības pilni paveikt neiespējamo. Daži, skatās uz mērķiem un jūtas galīgi sabēdājušies, jo visas optimisma un saņemšanās nedod vēlamo motivāciju kāt tajā “stikla kalnā”.

Es pats katru gadu saņemot jauno mērķi vai pārdošanas budžetu vismaz uz sekundi gribu kliegt – bet tas taču nav iespējams. Tad pasēžot ar tējas krūzi saprotu, ka neiespējami ir tikai tad, ja es pats nebūšu ieguldījis visu iespējamo mērķa sasniegšanā sākot ar šo pirmo minūti.

Katra vadītāja pirmais uzdevums, protams, ir izdomāt – kā es varētu sasniegt šo mērķi. Es personīgi atklāju, ka labākais veids ir vienlaicīgi arī motivējošs visai pārdošanas komandai.

1. Iesaisti visu komandu mērķu sasniegšanas stratēģijas izstrādē

Noorganizē pēcpusdienu vai pat veselu dienu tikai šim uzdevumam –  kā mēs sasniegsim MEGA apgrozījumu šogad. Es atklāju, ka labākais veids kā saņemt skaidru stratēģiju un vienlaicīgi arī komandas iesaisti ir iedot šķietami neiespējamo uzdevumu un uzreiz teikt: “Jā, es zinu, ka dažiem no Jums šis škitīs pilnīgs vājprāts un neiespējami, bet tādēļ esam šodien te lai izdomātu kas būtu nepieciešams, lai tomēr mēs to sasniegtu. Sapņojiet, domājiet, mentāli atbrīvojieties no ierobežojumiem, procedūrām. Uztaisam plānu, kā mēs tur nokļūsim. Šodien frāze “Neiespējami sasniegt” ir aizliegta. “

Tad sadalot mērķi nedaudz mazākos gabaliņos, soļos, programmās, darbībās (KPI) pilnīgi visi notcēs, ka tas ir iespējams un vienlaicīgi sapratīs kā katra indivīda darbība vai bezdarbība var ietekmēt visas komandas spēju sasniegt rezultātu.

Pēc pavisam neliela laika redzēsi, ka mērķis neizskatās vairs tik neiespējams, jo ir skaidras darbības un idejas, kuras īstenojot tas tiks izdarīts.

Ar šādu pieeju es ar savu komandu 3 gadus pēc kārtas spējām dubultot apgrozījumu un sasniegt neticamu produktivitāti un izaugsmi. Ja šobrīd Tev ir šāda situācija, iespējams, varu Tev palīdzēt novadot Tavai komandai šādu darbnīcu.

2. Pieņemot darbā pārdevējus noskaidro katra individuālo motivāciju

Jā, komandas motivēšana sākas jau darba intervijā. Pieņemot darbā Tev kā vadītājam ir jāsaprot kā strādā “zobratiņi” konkrētajam cilvēkam. Ir pārdevēji, kuri vēlas sacensties, ir tādi, kuri vēlas nopelnīt, ir – kuri vēlas būt piederīgi, ir – kuri vēlas mācīties un augt. Visas šīs motivācijas ir labas, ja ar tām prot strādāt.

Vadītāja uzdevums ir veidot tādus mērķus un organizāciju, kur katram pārdevēju veidam ir vēlme rauties un pierādīt pašam sev, ka viss ir iespējams. Individuāla pieeja katram pārdevējam atbilstoši viņa moditācijai ir ļoti efektīva un izveidot uzticības pilnas profesionālās attiecības.

3. Koncentrējies uz produktivitāti un naudas plāns pats izpildīsies

Sasniedz pārdošanas virsotnes bannerisManuprāt, ļoti lielu kļūdu pieļauj cadītāji, kuri uzliek mērķus naudas izteiksmē. Tas no vienas puses ir saprotams – ja man kā vadītājam ir mērķis naudas izteiksmē, tad tikai loģiski ir sadalīt to mazākos gabaliņos, un uzlikt katram no pārdevējiem. Cik esmu redzējis šāda stratēģija gandrīz vienmēr noved pie neizpildīta plāna.

Iemesli ir vairāki – ja visu sadala, tad pietiek ar vienu pārdevēju, kas neizpilda plānu, bet pārējie izpilda, toties kopējais plāns nav izpildīts tīri matemātiski. Protams, var pielikt “rezerves” katram pārdevējam. Vēl, manuprāt, šāda pieeja nav īsti laba tādēļ, ka ne vienmēr pārdevēji savas darbības tieši saista ar apgrozījumu un parasti koncentrējas tikai uz darbībām, kuras nesīs rezultātu īstermiņā.

Iltermiņa produktivitātei nepieciešams koncentrēties uz pārdošanas produktivitātes sistēmu – darbību apjomu, kuru komanda piegādā neatkarīgi ne no kā. Tās ir tikšanās, demo, zvani, noslēgto darījumu skaits un tamlīdzīgi. Katram biznesam tas ir kaut kas specifisks, bet tas ir arī tas, ko pārdevēji spēj tiešā veidā vairāk ietekmēt un jūtas lielākā kontrolē pār piegādāto rezultātu.

Protams, šādā situācijā ir ļoti svarīga vadītāja loma, kurš parūpējas, lai tā nepārvēršanas par masveida darīšanu bez rezultāta. Ir jāseko līdzi konversijām un tam, lai tikšanās novestu pie naķamajiem soļiem pārdošanas procesā.

Izveido savai komandai veikstspējas rādītājus un nosaki individuālus mērķus to izpildē. Vajag palīdzību?

4. Īstermiņa sprinti

Gads un bieži arī mēnesis ir garš termiņš un komandas enerģija un motivācija bieži vien paliek “plānāka” vai izgaist laikam ejot. Viena no efektīvākām pieejamām, ko es atklāju darbā ar komandu, ir dažādu tēmu īstermiņa sprinti. Piemēram – mēneša pēdējā nedēļā “Closing Week”, nedēļa (Tā var būt arī viena diena), ka visi koncentrējas tikai uz darījuma noslēgšanu. Kāda viena Boiler Room diena, kad visi komandā sasniedz kādu mazu mērķi, piemēram, sarunāt tikšanās ar jauniem klientiem. Šādi mazie sprinti palīdz “trenēt” atsevišķas pārdošanas muskuļu grupas un kopumā it ļoti jautra un produktīva diena.

Vairākas reizes mēs rīkojām “Ieteikumu dienu”, kur visai komandai bija uzdevums saņemt pēc iespējas vairāk ieteikumu jauniem potenciālajiem klientiem. Atļauts bija pilnīgi viss, bet vienojāmies par laika ierobežojumu konkrētā dienā. Apzvanījām klientus, partnerus un par publicējām paši savos sociālajos tīklos meklējot tieši ieteikumus. Rezultāts bija pārsteidzošs un daudzi no mūsu esošajiem klientiem, kuriem arī ir pārdošanas komandas, pat teica, ka apskauž mūsu enerģiju un organizētību ieteikumu meklēšanā.

Ja Tev interesē savai komandai noorganizēt šādu sprintu par kādu no tēmām, dod ziņu.

5. Pārdošanas zvans

Jā, pavisam vienkārša metode, kuru parasti redzam Amerikāņu filmās. Tā maģiski strādā un kļūst par vienu no neatņemamām sastāvdaļām ikviena pārdevēja ikdienas motivācijā. Sajūta, ka Tu pats esi parakstos darījumu nopelnījis tiesības nozvanīt pārdošanas zvanu ir īpaša.

Pārdošanas zvanam ir īpaša viena ikvienā pārdošanas komandā un visa komanda patiešām priecājas par katru gadījumu, kad dzird zvanu. Birojā viss apstājas un komanda aplaudē tam, kurš ir sasniedzis. Pat tad, ja ir tikšanās ar klientu vai partneri blakus telpā – viss tiek apturēts, lai aplaudētu šīm skaņām.

Šeit lasot tasa var šķist ļoti dīvaini, un es pats arī biju sākotnēji nedaudz skeptisks, bet ticiet man – tas ir ļoti motivējoši. Ja meklē tādu iegādāties, tad šeit ir mājas lapa ar lielu izvēli.

6. Rezultātu tabula

Lai ikdienā būtu informēti par progresu, komandai nepieciešama ātra un vienkārša informācija, kura ir viegli uztverama, nepārprotama. Vienkāršākasi risinājums ir baltā tāfele, kur pieraksta eošo rezultātu un atzīmē tekošo līderi. Protams, tirgū ir pieejamas arī risinājumi, kuri rāda rezultātus no CRM sistēmām uzreiz uz TV ekrāna.

Atzīšos, ka vislabāk strādāja parastā baltā tāfele, kur atzīmējām darījumu skaitu. ļoti praktiski un viegli uztverams kā arī ikdienā atgādina pārdevējiem par kolēģu progresu un paša sasniegumiem.

Lai Jums izdodas sasniegt 2018. gada plānus, lai arī cik lieli un nesasniedzami tie šobrīd liktos. Ja ir vajadzīgs padoms, tad būšu priecīgs padalīties ar idejām un palīdzēt šos plānus sasniegt. Raksti man vigants@usales.lv vai zvani +371 29129393.

5 padomi izcilai darba intervijai pārdošanā un ne tikai

Vajag darbu? Visos darba meklēšanas portālos pilns ar sludinājumiem, kur meklē pārdošanas speciālistus, klientu menedžerus, konsultantus un tirdzniecības pārstāvjus. Apskatot lielāko sludinājumu portālu cv.lv, secinu, ka pārdošanas vakances ir visvairāk no visām (604) bet otrā vietā tirdzniecība (555), trešā vietā ir Informācijas tehnoloģijas.

Darbs pārdošanā ir pieejams ikvienam arī bez iepriekšējas pieredzes, taču, lai iegūtu, labi apmaksātu darbu,  ir nepieciešamas nelielas zināšanas un pārbaudāmi iepriekšēji sasniegumi. Šeit es apkopoju 5 padomus, kuri palīdzēs Tev būt nedaudz labākam par pārējiem kandidātiem, lai iegūtu sapņu darbu pārdošanā.

Darba intervija ir ļoti līdzīga pašam pārdošanas procesam, kur Tev, ar godīgām darbībām, jāpārliecina potenciālais darba devējs un priekšnieks, ka esi īstais cilvēks šim uzdevumam.

Kompānijas un pozīcijas izpēte

Ieraudzīji sludinājumu. Ieinteresēja? Pirms meties sūtīt CV, iesaku papētīt uzņēmumu, produktus, biroja atrašanās vietu. Šī ir Tava iespēja “diskvalificēt” darba devēju. Pārliecinies, ka kompānijai ir laba reputācija, ja kāds no taviem paziņām tur strādā vai ir iepriekš strādājis, ir vērts apjautāties par kolektīvu un atmosfēru darbā. Lietas, kurām iesaku pievērst uzmanību:

Birojs – Atrašanās vieta, vai Tev vispār būs iespējams ērti nokļūt darba vietā, vai birojs ir moderns (ja darbs ir birojā). Ja darbs ir “uz riteņiem”, tad svarīgi pašam saprast vai esi gatavs braukt visu dienu ar automašīnu pie klientiem. Pat, ja tev visu dienu jābrauc pie klientiem, tomēr birojs ir bāzes vieta, kur bieži būs jāiegriežas, tādēļ atrašanās vieta joprojām ir kaut kādā mērā svarīga.

Produkti – vai Tu spēsi šos produktus pārdot, vai tev interesēs uzzināt vairāk par šiem produktiem. Ja tev personīgi galīgi nesaista kosmētika, tad strādāt par kosmētikas pārdevēju agrāk vai vēlāk būs mocības. Tas pats attiecas uz tehniskiem produktiem – automašīnām, traktoriem, metināmajiem aparātiem un tamlīdzīgi. Ir svarīgi, lai tu pats redzi sevi šos produktus un pakalpojumus tirgojot un ziņkārību iemācīties vairāk par tiem.

Kolēģi un priekšnieki – šis ir visgrūtāk izpētāmais subjekts. Ja uzņēmumā nestrādā neviens paziņa, tad uzzināt par to vai kolektīvs ir draudzīgs, izpalīdzīgs un vai vadītāji ir motivējoši un efektīvi, kuri palīdzēs arī tev sasniegt rezultātu.

CV un motivācijas vēstule

Ja uzņēmums ir izpētīts un ir vēlme pieteikties, tad es iesaku kritiski paskatīties uz savu CV un sagatavot motivācijas vēstuli.

CV – papildini tikai to iepriekšējo darba pieredzi, zināšanas un izglītību, kura šajā pozīcijā būtu īpaši noderīga. Ja piesakies par automašīnu pārdevēju, tad iepriekšējās vasaras 3 mēneši zemeņu laukā īsti nav nepieciešams pat pieminēt, bet hobiju amatieru rallijā noteikti var nedaudz vairāk izcelt un detalizēt.

Motivācijas vēstuli iesaku sagatavot personīgu un noslīpētu. Motivācijas vēstulē liec uzsvaru uz to, kā tava pieredze konkrētajā jomā palīdzēs būt izcilam pārdevējam. Atceries, ka motivācijas vēstuli vajag ne pārāk garu (kādas 2 rindkopas) un tās uzdevums ir pievērst uzmanību un izcelt Tevi kā īpaši piemērotu kandidātu.

Izskats

Salīdzinoši bieži mēs neaizdomājamies par savu izskatu ejot uz darba interviju. Pārdevēja pirmā vizītkarte ir viņa izskats. Potenciālais darba devējs skatīsies uz tevi ļoti kritiski, jo Tu, iespējams, pārstāvēsi uzņēmumu un, ja neatstāsi labu vizuālo izskatu, tad gluži vienkārši nepatiksi nedz kolēģiem nedz klientiem.

Kungiem: Aizejiet pie friziera un uztaisiet svaigu pieklājīgu frizūru. Netaisiet neko pārāk izlecošu, agresīvu. Vienkāršs, pieklājīgs matu griezums būs tieši vietā. Protams, ja Tev ir savs stils, tad droši to vari ieturēt un būt stilīgs, bet arī  puišiem ar sejas apmatojumu (t.i. bārdu un ūsām), nepieciešams to kārtīgi sakopt. Apģērbu ieteiktu pieklājīgu un neitrālu.

Dāmām:  Pieklājīgs un profesionāls apģērbs. Glīti saveidoti mati (frizūra “sprādziens makaronu fabrikā” īsti nebūs vietā darba intervijā). Nepārcentieties ar kosmētiku vai kādām izaicinošām krāsām. Arī milzīgs dekoltē, lai arī pievērsīs uzmanību, noteikti aizēnos jūsu profesionālās spējas un inteliģenci.

Esi zvaigzne intervijā

Noskaņojies pozitīvi, smaidi. Esat intervijā un pilnībā gatavs parādīt sevi. Pirmā lieta, ko parasti intervijās prasa – pastāstiet par sevi. Iesaku jau iepriekš izdrukāt CV un atzīmēt ar zīmuli 2..3 lietas no katras sadaļas, kuras Jūs izceļ konkrētajai darba vakancei: Izglītība, iepriekšējā pieredze, sasniegumi (tajā skaitā sasniegtie rezultāti iepriekšējā darba vietā). Mājās patrenējieties. Intervētājs pats uzdos jautājumus, ja interesēs arī pārējie sīkumi. Konstruktīva, īsa, labi sagatavota sevis prezentācija par sevi ir pirmais signāls, ka esi lielisks pārdevējs.

Daži triki, kas palīdzēs:

  • Uzdod jautājumu intervijas laikā, kas liek darba devējam runāt. Piemēram:
  • Kādi instrumenti un palīdzība ir pieejama, lai sasniegtu rezultātu ātrāk?
  • Ko Jūs sagaidāt no manis pirmajos 3 mēnešos? Kāds būtu labs darba rezultāts?
  • Ar ko Jūsuprāt būtu jāsāk, un kam būtu īpaši jāpievērš uzmanība, lai es varētu pārsniegt rezultātu?
  • Kad Jūs plānojat pieņemt lēmumu par labāko kandidātu šai pozīcijai?

Atceries: darba devējs vēlas, lai tu būtu veiksmīgs un rezultatīvs. Šādi jautājumi palīdzēs tev nodemonstrēt, ka ļoti nopietni domā par potenciālajiem pienākumiem un atbildību un vēlies sasniegt labāko iespējamo rezultātu.

Ja vēlies uzlabot savas pārdošanas spējas, tad, piesakies meistarklasei. Iegūsi vērtīgas pārdošanas iemaņas!

Meistarklase

Uzsekošana pēc intervijas

Pēc darba intervijas ir ļoti pieklājīgi atgādināt par sevi un to, ka vēlies zināt atbildi. Bieži vien tieši šī atgādināšana par sevi liecina, ka esi labs pārdevējs, kas uzseko klientam un ir pietiekami neatlaidīgs. Šādus kandidātus, pat ja nepieņem darbā, labi pārdošanas vadītāji iesaka saviem partneriem un citiem uzņēmumiem, tādēļ, pat ja Tevi nepieņems vienā vietā, iespējams, saņemsi negaidītus piedāvājumus no citiem uzņēmumiem.

Starp citu, ja ir kāds uzņēmums, kurā vēlies strādāt, bet viņiem nav sludinājumu, tad pilnīgi droši sagatavo CV un motivācijas vēstuli un nosūti uzņēmuma vadītājam. Iespējams uzņēmumā ir vakances un šāda iniciatīva tikai palīdzēs Tev darbu ārpus konkursiem. Šādā veidā es dabūju darbu Scoro. Vienkārši uzrakstot uz Igauniju, ka man patīk viņu produkts un es gribētu palīdzēt viņiem attīstīt biznesu Latvijā. To e-pastu varētu likt pie sienas birojā.

Bet bieži vien darbu un pārdevējus nemaz nav jāmaina. Lieliskus rezultātus var sasniegt arī esošajā komandā, ja vien ir vajadzīgās iemaņas. Lai saņemtu personalizētu apmācību piedāvājumu Tavam uzņēmumam, zvani 29129393 vai raksti vigants@usales.lv

Iepazīsimies – Jānis Vienradzis

Mūsu kolektīvā ir parādījies jauns kolēģis, kuru mēs tā arī dzīvē neesam redzējuši… ir tikai nostāsti par viņa varoņdarbiem un piedzīvojumiem. To joku par pārdošanu pa telefonu īstenībā es dzirdēju no viņa. Kā viņš pie mums nokļuva ir stāsts citai dienai, bet noteikti uzmanības vērts.

Šodien Jānis Vienradzis atsūtīja arī savu foto, lai varam ielikt mājas lapā. Klīst baumas, ka tuvākajā laikā būs vēl piedzīvojumi. Jānis Vienradzis, jeb kā mūsu ārzemju partneri dēvē viņu John Unicorn, ir labs pārdevējs, kuram šad tad arī nesanāk. Viņš mācās no savām kļūdām, cenšas cik spēka un noteikti lasa grāmatas. Jānis Vienradzis ir pārliecināts par sevi, bezbailīgs tādēļ bieži iekuļas dažādās situācijās.

Ja arī Tavā komandā ir kāds viens vai vairāki Jāņi Vienradži, kuram šad tad arī nesanāk, tad, iespējams, Jānim noderēs apmācības pārdošanā. Lai saņemtu personalizētu piedāvājumu Tavam uzņēmumam, zvani 29129393 vai raksti vigants@usales.lv

Vienradžu skola

 

Aukstie zvani – tas ir viegli

Kas katram pārdevējam uzdzen aukstus sviedrus? Protams, aukstie zvani. Zvanīt daudziem ir lielākās bailes un šausmas pārdošanas profesijā. Arī man tā bija un tā joprojām ir pat pieredzējušiem pārdevējiem, lai arī ne vienmēr to atzīst. Mums pat bija pašiem savs joks izveidojies: agresīva pārdošana igauņu stilā, kad sēžam un agresīvi gaidām, kad klients piezvanīs mums. Bet diemžēl klienti paši nezvana.

Arī manai komandai tā bija. Mēs, vadības komanda, sēdējām kādā vēlā vakarā un spriedām, kā lai “piespiež” pārdevējus tomēr paņemt rokās telefonus un sākt zvanīt, runāt tikšanās, aicināt klientus ciemos. Kad pēkšņi viena ideja noveda pie otras un tapa vesels koncepts. To pavisam vienkārši izdevās atrisināt uzbūvējot pārdošanas nodarbi ar spēļošanas elementiem.

Mēs to notestējām ar vienu komandu. Izcili rezultāti! 2 stundu laikā vairāk sarunātas tikšanās ar pavisam jauniem klientiem kā iepriekšējās 2 nedēļās kopā. WOW! Tad notestējām citā komandā citā valstī, rezultāts vēl labāks! Tā mēs ieviesām šo nodarbi kā iknedēļas pasākumu un mūsu tikšanās skaits, pārdošanas apjoms uzrādīja lielisku 10% pieaugumu KATRU MĒNESI! Pārdevēju prēmijas pavisam drīz pieauga nepieredzētos apjomos.

IMAG2494
Pirmais BOILER ROOM čempions Deivids (Lietuva)

Mēs nosaucām šo pasākumu par BOILER ROOM. Mēs to atkārtojām atkal un atkal 2 gadu laikā, noslīpējām, papildinājām un pievienojām papildus elementus. Novadījām arī dažiem no mūsu klientiem un partneriem un praktiski vienmēr BOILER ROOM nodrošināja izcilus rezultātus. Vienam klientam, kur bija 15 pārdevēji, 2 stundās izdevās sarunāt 144 jaunas tikšanās. Tad bija ļoti neticams skaitlis. Tas viss notika tepat Latvijā, ar pavisam vienkāršiem klientiem un pavisam normāliem un drosmīgiem pārdevējiem.

BOILER ROOM ir 2 līdz 6 stundu zvanīšanas sacencības ar ļoti konkrētiem noteikumiem, sarunas struktūru, sagatavošanos, vadītāju, uzskaiti un slepenu balvu. Vislielākais gandarījums ir uzvarētājam, arī pārējie ir tīri priecīgi un atbalstoši, jo pavisam ātri un efektīvi paveica ļoti vajadzīgu un līdz šim uzskatītu par nepatīkamu darbu – aukstos zvanus.  Tagad varēja jau gatavoties pilnajai nedēļai ar tikšanās ar jauniem klientiem.

Tas viss skan pavisam neticami? Hmm. Izaicini mani, pats sevi un savu komandu un rezultāti pārsteigs!

Mani sauc Vigants Lesausks, esmu praktiskas pārdošanas treneris. Ja arī Tavai komandai noderētu iemācīties efektīvi veikt aukstos zvanus, nevelc garumā: vigants@usales.lv vai 29129393.

Par U-Sales

U-SALES ir saīsinājums no Unicorn Sales. Tādēļ arī logo ir vienradzis – mistiks radījums ar neticamām pozitīvām spējām. Tas ir nenopietni nopietnais tāpat kā U-SALES.

Uzņēmuma sākums ir daudzus gadus atpakaļ 2010. gadā, kad tika izveidots kā eksperiments. Tad ar citu nosaukumu uzņēmums sāka iegūt pieredzi un organizēt projektus. Šo gadu laikā ir bijuši daudzi mazāki un lielāki projekti. Daudzi no tiem ir bijuši pagalam neveiksmīgi (piemēram, kaklasaišu interneta veikals), bet vairāki patiešām izdevušies ļoti labi. Uzņēmuma pakalpojumi visus šo gadus tika piedāvāti tikai šauram klientu lokam.

Starp izteikti veiksmīgajiem projektiem minami:

  1. Scoro pārstāvniecību izveidošana un būtiskas tirgus daļas iekarošana Latvijā un Lietuvā nodrošinot ļoti būtisku apgrozījumu un peļņu.
  2. Apmācību projektu un satura izstrāde un piegāde WIN Partners klientiem tajā skaitā Latvijas lielākajiem un zināmākajiem uzņēmumiem.
  3. Izdotas un realizētas 2 grāmatas latviešu valodā par pārdošanu un uzņēmuma vadību.

Šodien uzņēmums ieiet jaunā gultnē un savus pakalpojumus sāk piedāvāt publiski. Mēs arī turpināsim eksperimentēt, meklēt vēl jaunus un neparastus veidus kā izglītot pārdošanas speciālistus un vadītājus.