Ko es iemācījos Grant Cardone 10X Growth Conference 2 ASV, Las Vegas

10x Growth Conference Logo 2Jā. Eksistē arī pārdošanas konferences, kur 3 dienu garumā pasaulē pazīstami speciālisti runā par pārdošanas, ekomercijas, mārketinga un motivācijas tēmām. Uz konferenci devos ar mērķi vērot, mācīties un apgūt amerikāņu pārdošanas stilu, kas ir izteikti “agresīvāks” par pārdošanas stilu Eiropā. Daļu no šīs pieredzes plānoju vienkāršotā, tirgum adaptētā formā iekļaut arī savās apmācībās un konsultācijās pieredzējušām pārdošanas komandām.

10x Growth Conference Grant Cardone (2)Amerikā visnotaļ pazīstamais nekustamo īpašumu investors Grant Cardone jau otro gadu organizēja pasākumu uzņēmējiem un pārdošanas speciālistiem: 10X Growth Conference.

Konferencē starp runātājiem bija arī tādi cilvēki kā: Grant Cardone (uzņēmējs, investors), Elena Cardone (Agrāk aktrise, tagad Grant Cardone sieva un konferences patiešā organizatore. Stāstīja par to kā patiesībā ir dzīvot kopā ar iedomīgo Grant Cardone),10x Growth Conference Russell Brunson

Russell Brunson (ClickFunnels dibinātās), Michael Burt (Biznesa trenneris), Ezra Firestone (Tiešsaistes apmācības), Andy Frisella, Tim Groover (kurš savā prezentācijā kādas 100 reizes pateica vārdu “f**k”), Lori Harder, Lewis Howes, Naveen Jain (Sapņo nokļūt uz mēness vēl pirms Elon Musk),ia-116-1 Daymond John (viens no investoriem šovā “Shark Tank”),  Kerri Kasem (ar aizkustinošu stāstu, kā cīnījās par tiesībām redzēt savu tēvu), Brad Lea (Virtuālās apmācības platformas īpašnieks), Tai Lopez (Uzņēmējs un investors, stāstīja par savu slaveno video no garāžas un to kā izveidoja MentorBox), Ed Mylett, Hank Norman (Godīgi, bija sajūta, ka viņš bija uz kaut kādām tabletēm, slavenību veidotājs),  Forbes Ryley (TV zvaigzne), Anik Singal, Tim Storey (Life coach, bet nedaudz ar “putniem”. Neko īsti nevarēju saprast, bet tauta bija stāvā sajūsmā), Jordan Zimmerman (reklāmas aģentūras īpašnieks, kurš stāstīja par aģentūras izveidošanu un reklāmu), ia-167-1 Rody Chong (vijoles virtuozs, kurš stāstīja par savu ceļu uz atzinību un slavu). Kā izklaides zvaigzne pirmās dienas beigās bija Flo Rida reperis ar savu performanci.

Protams pilnīgi neatņemama sastāvdaļa konferencē ir amerikāniskais vēriens, šovs un pilnīgi nepārtraukta pārdošana – dažādi risinājumi, apmācību programmas, konsultācijas, investīcijas. Mums, dažiem eiropiešiem, tas noteikti bija daudz par daudz kā apēst 2 kilogramus šokolādes vienā piegājienā.

Iedomājieties 9000 cilvēku (pārdevēju) auditorija arēnā (Apmēram kā Arēna Rīga) pilna līdz pēdējai vietai, kas trako par katru slavenību, kura nāk priekšā un lec kājās par katru pateikto vairāk vai mazāk gudro domu.

10x Growth Conference Grant Cardone Elena CardonePamata ziņojums – tev ir jābūt veiksmīgam, izcilam, bagātam un noteikti to jādemonstrē citiem. Ar pieticību īsti neviens neizcēlās. Attiecīgi tādi elementi kā 30tūkstošus vērti aksesuāri, ar gumiju apsiets 100 dolāru naudas rullis rokās prezentētājam, lielīšanās ar personīgajām lidmašīnām, lepnām savrupmājām pavisam blakus slavenībām, dārgiem auto un lieliem darījumiem un sasniegumiem bija pavisam normāla lieta. Ļoti svarīgi, ka apgrozies slavenību aprindās un atbrīvojies no “lūzeriem” savā tuvumā. Tā ir tāda kā veiksmes un turības formula ar ko sākt.

Ļoti daudz informācijas par to kā pārdot infoproduktus internetā, un cik noprotu, tad arī pieprasījums ir liels. Dažādas e-apmācības, videokursi, e-grāmatas, attālinātas apmācības ir ļoti liela sastāvdaļa slavenību ienākumu vairošanai. Ja esi slavens, tad tu vari savu vārdu piestiprināt jebkuram produktam un tirgot vagoniem.

10x Growth Conference Tai Lopez

Jā, personīgā zīmola nozīmei ir milzīga vērtība un arī tiek tērēti neticami līdzekļi. Piemēram, Tai Lopez atzina, ka pie viņa personīgā zīmola strādā 72 cilvēku komanda, kas gan pēdējā laikā ir samazināta uz pusi un tagad vien nedaudz virs 30 cilvēkiem.

Gandrīz visas prezentācijas bija veidotas perfekti pēc pārdošanas skripta – Stāsts, uzticības iegūšana, pieredzes demonstrēšana, sociālais pierādījums, vērtība, ieguvumi, produkts un aicinājums uz rīcību. Brīžiem pat bija tik acīmredzami, ka varēja jau uzminēt nākamos teikumus no prezentētājiem, kad tie devās “uzbrukumā” ar pārdošanas ziņojumiem. Līdzīgi kā obligāto programmu daiļslidošanā Olimpiskajās spēlēs, visi izpidīja ļoti profesionāli, ar pavisam nelielām un neprofesionālim nepamanāmām nepinībām.

10x Growth Conference VigantsKonferencē bija fantastiskas iespējas iepazīties un “pičot” dažādas idejas. Tur tas notiek viegli, atvērti un pat tiek sagaidīts no tevis, tādēļ tavam “elevator pitch” viennozīmīgi jābūt mega noslīpētam līdz 10 sekundēm vai mazāk. Laba sevis pieteikšana nozīmēja kopīgas brokastis vai pusdienas ar cilvēkiem, jaunām draudzībām un sadarbībām.

Neizpaliekoša ir pēckonferences uzsekošana (Follow-up). Praktiski visi cilvēki, kuriem es iedevu savu vizītkarti atsūtīja ļoti labi sagatavotus follow up e-pastus. Personīgus, pa tēmu, ar konkrētu atgādinājumu ko cilvēks man var palīdzēt un ko sagaida no manis. Nē, tie nav uzbāzīgi e-pasti, bet gan patiešām profesionāli follow up, no kuriem es varu vēl vairāk mācīties pat esot šeit Latvijā.

Ja tev ir pārdošanas komanda, kurai nepieciešams nokļūt nākamajā līmenī, raksti man vigants@usales.lv vai zvani +371 29129393 un vienosimies par tikšanos.

 

Published by

Vigants Lesausks

Pārdošanas treneris un konsultants ar 18 gadu pārdošanas pieredzi. Autors 2 grāmatām: "Alise. Uzņēmējas stāsts" un "Pārbaudes laiks. Pārdevēji arī baidās"

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s